مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-06سياسي

فیلم| برگزاری آزمون جامع تعیین سطح طلاب، روحانیون و مدرسین علوم دینی اهل سنت گلستان


امروز 189 نفر از طلاب، روحانیون و مدرسین علوم دینی اهل سنت استان گلستان در آزمون جامع تعیین سطح شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نورعلی دیلم امروز در گفت و گو با خبرنگاران در شرق گلستان اظهار کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سال 1383 مدارک علمی حوزه های علمی شیعه و اهل سنت را تایید کرد و معتبر اعلام داشت.

وی افزود: تاکنون در گلستان چندین مرحله آزمون های تعیین سطح برگزار شده که در سطح یک 90 نفر، در سطح دو 149 نفر و در سطح 3 تاکنون 135 نفر شرکت داشتند و مدارک فوق دیپلم سطح یک ، لیسانس سطح دو و فوق لیسانس سطح سه اخذ کردند.

دیلم تصریح کرد: امروز 15 اسفند نهمین دوره آزمون های ویژه مدرسین و هشتمین دوره ویژه طلاب و روحانیون (خواهران و برادران) به صورت شرق و غرب در شهرستان های گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.

  رییس مرکز اسلامی شمال کشور تاکید کرد: بیش از 70 حوزه علمیه اهل سنت استان گلستان در آزمون امسال شرکت داشتند که از این تعداد 39 نفر در سطح یک، 143 نفر در مقطع سطح دو و هفت نفر نیز در مقطع کارشناسی ارشد (سطح سه) شرکت داشتند که در مجموع تعداد آزمون دهندگان به 189 نفر رسید.

* اشتغال و جذب استخدامی فارغ التحصیلان نورعلی دیلم گفت: فارغ التحصیلان تاکنون در آزمون های استخدامی کشور شرکت داشتند و در سال گذشته 12 نفر در آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| برگزاری آزمون جامع تعیین سطح طلاب، روحانیون و مدرسین علوم دینی اهل سنت گلستان

فیلم| برگزاری آزمون جامع تعیین سطح طلاب، روحانیون و مدرسین علوم دینی اهل سنت گلستان